Webshop

In samenwerking met onze kledingpartner én sponsor Voetbalshop bieden wij de mogelijkheid om online artikelen van VV Spaubeek te kopen. In deze webshop vind je niet alleen trainingskleding, tassen en jassen met ons eigen logo erop, maar ook andere artikelen in onze eigen clubkleuren.

De prijzen in de webshop zijn inclusief de drukkosten van het logo en inclusief de 15% korting die leden van VV Spaubeek krijgen. Eventuele verzendkosten en de kosten van extra bedrukking zijn niet bij de prijs inbegrepen.

De webshop is via onderstaande link bereikbaar.

Pasmodellen
In de kantine hebben we trainingsjasjes en trainingsbroeken in de pasvormen 128, 140, 152, 164, S, M, L en XL liggen. Mocht je dat willen, kun je hier dus je trainingspak passen voordat je het online bestelt.

Broekjes en sokken
Daarnaast hebben we als service naar onze leden een voorraad sokken en wedstrijdbroekjes op onze locatie bij de voetbalvereniging liggen. Het betreft gele sokken met zwarte ringen van het merk Stanno (Hummel) en zwarte broekjes van het merk Hummel (Euro Shorts II).

De broekjes kosten € 11,90 per stuk, de sokken € 11,05 per paar.

Onze huidige voorraad:

Broekjes: maten 116, 128, 140, 152, 164, S, M, L en XL.

Sokken: maten 25-29, 30-35, 36-40, 41-44, 45-48 (momenteel nog één paar op voorraad).

Heb je interesse in sokken, een broekje of wil je een trainingspak passen? Neem dan contact op met Ralf via 06 – 48 96 05 43 of mail naar secretariaat@vvspaubeek.nl